Quantcast

20 septembre 2014

The Royal Nails, limited edition polishes by Sally Hansen

J’ai pu tester 3 vernis de la nouvelle collection The Royals de Sally Hansen et voici ce que j’en ai pensé:
I tested 3 polishes from Sally Hansen’s new collection The Royals and here are my thoughts:


Sally Hansen, The royals collection by Sally Hansen, marble nails, review, nail polishes, nail art, Family jewel nail polish, Blue blood nail polish, Mind your manors nail polish,

Sally Hansen offre cette nouvelle formule de vernis mat qui est censé apparaître fondu sur les ongles. Ces vernis viennent en 4 couleurs classiques et pour compléter la manucure, viennent aussi 4 vernis à effets pailletés, tous ayant des noms originaux reliés à la royauté tel que Royal Shyness, Blue Blood et Mind Your Own Manors

 Sally Hansen offers a new matt formula that is supposed to appear melted on the nails. Those polishes come in 4 classic shades and to complete the manicure, there’s also 4 new glitter effect polishes. All of them have quirky monarchy themed names such as Royal Shyness, Blue Blood and Mind Your Own Manors

Sally Hansen The royals collection, fall nail polishes, Blue Blood polish, Mind your Manors polish, Family Jewels polish, Sally Hansen review



Le vernis mat m’a beaucoup plus, il sèche étonnamment vite et le fini est très bien, mais 
pas dans les plus opaques.

 Quant au vernis à effets pailletés, ils s’appliquent tout aussi bien, il ne faut qu’une seule couche pour avoir un bon nombre de brillants. Les flocons métalliques réfléchissent un peu la lumière, ce qui donne un bel effet avec le verni mat.

The mat polish pleased me a lot, it dried quickly and the finish is fine, but not enough opaque.

The glitter polishes are pretty good too; they only need one coat to apply a good amount of glitter. The metallic flakes reflect just a little bit the light, which goes perfectly with the mat finish

Sally Hansen, The royals collection by Sally Hansen, marble nails, review, nail polishes, nail art, Family jewel nail polish, Blue blood nail polish, Mind your manors nail polish,

Pour ma manucure, j’ai appliqué Blue Blood comme base et j’ai ensuite suivie les étapes de ce vidéo tutoriel pour des ongles marbrés. J’aime beaucoup le look final, on dirait du la pierre marbrée avec des pierres précieuses emprisonnées dedans et c’était super facile à faire.


For my manucure, I applied Blue Blood as a base coat and then I followed the instruction of this marble nails tutorial. I really like the final look, it looks like marble stone with tiny precious jewel stuck in it and it was super easy to recreate.

Je dirais que cette collection est Presque parfaite, si seulement les autres vernis et paillettes étaient aussi jolis que ceux que j’ai testés, mais ils sont un peu trop classique pour moi.

I would say this collection is nearly perfect, if only the other colors and glitters where as cute as the ones I tested, but the're a little bit to classic for my taste.

Les vernis se vendent environ 4$ et sont présentement en vente pour une durée limitée.

The nail polishes are about 4 $ and are now in store for a limited time.

Hope this review was helpful and see you next time!


J’espère que ce billet vous a été utile et à la prochaine!

B.G.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Laissez vos commentaires ici